Thursday, January 16, 2014

Kakaralli, käru skandaal ja meie uni!

Lõviema nagu ma olen, alustan siis käru skandaalist. Mis teie teeksite kui kodust välja minnes avastate , et mingi idioot on su 3-kuuse lapse käru õue lume kätte tõstnud ning see on täiesti totaalseltlund täis? Tekitab vihast emotsiooni? Gaad kuidas ma vihastasin, ma oleksin võinud kõigile ettejuhtuvatele tappa anda.... minu pisi käru!!!!!! Igatahes, kuna teada ei ole kes seda tegi jätsin ma eile alla trepikoja uksele kirja kokkuivõtva sisuga" Kui sul julgust on siis tule vabanda/põhjenda oma tegu". Öösel läbi une ( kui 23.00 saab ööks nimetada) kuulsin,et keegi nagu kobistas ukse taga aga võibolla ma nägin seda ka unes..Mart muidugi ei kuulnud midagi , magas õntsat und. Hommikul esimese asjana facebooki tulles ütles Mart , et mu kiri on alt kadunud! No sto?Wtf tõesti???Mismõttes nagu!!!! Ja kui keegi ka käis siis mismõttes sa tuleb noorepere uksetaha kell 11?? Meil on tavaliselt uneaeg juba kell 10!!! Oi,kui ma teada saan kellega tegu oli ja sellleks head põhjendust ei ole!!!! Nagu ma ütlesin: Lõviema nagu ma olen. Kakaralli... Jube mitmes päev on meie kodus kakaralli.Ta on mul kõik kohad täis kakanud...saaks ainult kakada. Eile näiteks, istus mul siin kott toolil.Muidugi lina oli all, sest kogemus juba varasemast päevast olemas.... Istub seal siis vaikselt..imeb oma kätt ja ei sibli.Vaatasin, et kuidas kahtlaselt imelik on... piilusin ,et lina on kuiv.Järsku tõstis oma jala ülesse... kõik jalg oli sittta täis :S:S:S:S Õudne!!! Igatahes viisin ta kiiresti dušši alla, kuidagi poolkõveras pesin teda seal..aga hakkama saime:) Hetkel ka istub mul siin kott toolil rusikas suus ja nillib vaikselt telekat!!! Lapsed on ikka niii nunnud, mis siis, et kakanaatorid:):) Unega on meil omad lood. Kui kõik teised beebid SÖÖVAD,MAGAVAD,KAKAVAD,PISSIVAD,SÖÖVAD,MAGAVAD,KAKAVAD,MAGAVAD,NUTAVAD Siis meie Hugo on hoopis eriline laps. Juba algusest saadik pole talle meeldinud magada...saaks ainult ringi vaadata ja niisama chillida.Meie päev on väga huvitav nimelt on meil tekkinud üks kindel rütm. Alustame hommikuse: 8.00: Ärkame ülesse ja tiksume niisama emme ja issi voodis 9.00:Lähme emmega teise tuppa ning emme kas paneb mind kott toolile chillima või siis saan mängimatti ahistama minna, vahepeal saan ka karvase lambanaha peale, mille ma kas täis pissin või oksendan 12.00Kui veab jääb magama ja kui magama ei jää siis jonnin niisama, emmega käime õues ka tiirul kui ilm lubab ning poodi on vaja minna 13.00Ärkan ja chillin niisama, süüa tahaks ka muidugi aga kõige lemmikum on pudeliga lollitamine 15.00Kas magada või mitte magada... no mingi 30min-45minutit võib ju ilu und teha...savi, et emps koristada tahab 16.00Ärkame ja hakkame issit ootama 19.00Teeme korraks ilu und.. mingi 15-25minutit 20.00Kui mul on jonni tuju siis emme ja issi viivad mind autoga sõitma, kunagi ma võisin siis magama jäädagi aga nüüd ma olen juba suur poiss ning magamisest võite unistadagi...ma parem hakkan jonnima ja nõuan süüa 21.00Lähme kas vanni või siis kohe voodisse tuttu 22.00Tiksume voodis emme ja issiga ning siis on meie perel tuduaeg...tulgu ainult mõni meid peale seda häirima...me magame sügavalt 02.00Tahaks süüüa:):):):) Karjume niikaua kuni üks neist laiskvorstidest ennast voodist üles ajab 05.18Jezzzzz, ärkasin jälle ennem issi äratuskella...paras issile :) Saaks ainult kiusata

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...