Thursday, November 22, 2018

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud.

Ees on veel kolm koolitust mis minu meelest on mulle endale vajalikud, et oma valdkonda veelgi laiendada.

Siinkohal ongi nüüd küsimus selles, kas astuda mõnda suurde kinnisvarabüroo ridadesse või hakata ise ajama. Ise tehes ma leian, et sain päris hästi hakkama- seega võib-olla peaks sealt jätkama kust pooleli jäi, lihtsalt seekord osaühinguna. 

Järgmine nädal on mind ootamas kaks olulist tegevust mis muudavad jälle asju minu jaoks paremaks. Seega nädalavahetusel tuleks lihtsalt lebolt võtta ning detsebrist pihta hakata.


Ehk peagi kuulete mis ma siis täpsemalt tegema hakkan. Motivatsioon on hetkel laes ja ootab rakendamist. 


No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...