Tuesday, June 6, 2017

Nädal peale sapipõie operatsiooni

Natukene üle nädala on nüüd operatsioonist möödas. 
Ma ei liigu enam nagu vana inimene ammu aga tunda annavad õmblused siiani. 
Reedel lähen õmbluseid ära võtma ehk saab siis inimese moodi pesus käia. 
Kuna ma olen see igapäevane peseja enne magama minekut, siis see plaastrite ära kiskumine on nii võrd valulikuks ja ebamugavaks juba muutunud. Mul on niigi kuiv nahk ning praegu on haavada ümbert ikka päris punane ja mingi kiht nahka ka ära kisutud. Ouch. 

Ma tahaks juba tohutult oma last sülle võtta aga kuna niivõrv vähe on möödas, siis ma ei ole julgenud seda veel teha. Siiski pea 18kilo. 
2 nädalat peaksin veel kannatama, kui ta üldse tahab enam sülle tulla. 

Aga see netist loetud " kaal tõuseb müdinal" jutt on s*tt jutt, midagi ei tõuse. Langeb nii ilusti ja ma ise olen jummala rahul. Seedmine on ka nüüd lõpuks korras, mitte, et seda vajalik teatada oleks a mine tea, mõni ikka uurib selliseid asju. 



Tegin endale üks päev natukene liiga , käisin sünnipäeval ja tegin tööd. Eks ma kiirustasin tööasjades ja kuna hetkel on sada asja kuumas, siis ma ei saa lihtsalt passima jääda.  Mõtlesin toopäev, et annan õhtul otsad. Raudselt mõni sisemine õmblus lahti. Aga vist elasin üle selle. 

Pildiotsingu im alive tulemus
Paljud on kindlasti märganud , et siia kanti tuleb lastehoid. Seoses selle korraldamine, ehituse jmga on tegemist küllaga. 
Lisaks korraldan ma 23.Juulil Polli loomaaias kodukohviku, seega tulge kõik kes head paremat süüa tahavad ja väikese toetuse meie oma kandi lastele suunatud MTÜ-le anda tahaksid. Jäätist pakume ka! 
Tule ka siis, kui sul lapsi pole! 
Tuleviku laste tarbeks võid enda panuse ikka juba praegu anda! 




No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...