Thursday, January 16, 2014

4.november.2013

Tänaseks on Hugo sünnist möödas 12päeva.Me viibime haiglas, Hugo pole isegi korraks koju saanud..terve see aeg on ta haiglas olnud.Mina sain tema juurde eelmisel teisipäeval, ehk siis homseks on möödumas juba nädal aega.Ma tahan oma lapsega juba koju, kaua võib!!! Tibulinnukene on juba nii asjalik väike poiss, mind on jõudnud juba 4 korda täis pissida ning ka issil vedas täna , poleks lappi ette saanud siis oleks samuti korralikult märg olnud. Pidime tegelikult juba täna koju saama , kuid tänu ühele "toredale" arsti tädile me koju ei saanud. Eelmisel nädalal käisid meil ühel päeval mitu mitu külalist, ning saime too arsti käest korralikult sõimata.Peale seda me vist ei meeldi talle eriti. Hommikul oli jutt et saame täna koju kuid tutkit...midagi ei saanud. Sain nutta jälle sest ma ju nii lootsin koju saada, oli täpsemalt sama lootusetu tunne nagu 22.oktoobri õhtul Pelgulinna sünnitushaiglas.Õhtuks on mul lootus igatahes kustunud...ma ei usu , et hommegi veel koju saama...see arst suudab veel midagi välja mõelda, et meid mitte koju lasta. Pugejas selline , oleks tahtnud teda sitase mähkmega visata kui meie palatis oli!!

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...