Monday, November 12, 2018

Uued tuuled puhuvad



Ma ei olegi jõudnud kirjutada sellest miks ma otsustasin jätta töö lastekeskuses ja võtta elus hoopiski teise suuna. Ma töötasin lastekeskuses juhiabina- mõni võib-olla unistabki sellist tööst - ütlen ausalt ka mina unistasin aga minu jaoks hakkas muutuma töö igavaks ning kuna ma olen juba selline kohutav inimene kes rutiini ei salli, siis see oligi üks põhjus mis sellised töö vahetus ideed mul peas ketrama hakkasid.  Ma ei saa muidugi ka eitada seda, et mul poleks alluvuse probleeme. On- ma olen alati olnud iseenda peremees ja osanud asju suunata õigele teele aga kui tekib olukord kus sa ise näed kuidas asjad hakkavad põhja minema ning sinu soovitusi kuulda ei võeta siis polegi nagu midagi teha. Lisaks andis viimase paugu minu jaoks see, kui hakkasid käima mingid jutud " a-la su tööandja rääkis seda ja seda" - mida kokkuvõttes tegelikult olnud ei olnud vaid levitajaks oli üks inimene kes tekitas konflikti.
Aga tänu sellele kõigele olen ma täna siin kus ma olla tahan ja teen seda mida ma teha tahan- olen iseenda peremees ja seda igas mõttes hästi. 

Ma olen väga rahul, et ma selle otsuse juulis vastu võtsin- sest see andis mulle julguse teha midagi milleks ma varem suuteline ei olnud. 

Mida ma momendil teen? 

Ma õpin maakleriks ja edasi saab minust hiljemalt poole aasta pärast maakler- kinnisvara hindaja. Saab kinnisvara hindamist minu käest tellida.
Pildiotsingu kinnisvara tulemus

Hetkel käin ma Kinnivarakoolis ennast koolitamas ning see kestab mul veel tükk aega.Hindaja eksamile plaanin ma hiljemalt juuni-juuli minna kui ka kogemust rohkem on.

Nagu ka pealkiri ütleb, siis uued tuuled puhuvad hetkel kohe eriti kiiresti.


Seega peagi saab kinnisvara küsimustes minu poole pöörduda. 
Hetkel olen ma tark juba mitmetel huvitavatel teemadel nagu pärandvara, hoonestusõigus, ostueesõigus,vallasvara, perekonnaseadus- tahad abielluda aga ei tea millist valikut kolmest teha.Naaber pani tee kinni - on tal selleks õigus jne. Igast põnevatel teemadel oskan ma juba kaasa rääkida ja aidata. 
Seega kui kellegil on mingeid küsimusi- siis oleks hea ennast juba proovile panna.

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...