Sunday, November 18, 2018

Loomaaed on kirju


Ma avastasin, et ma ei olegi kirjutanud sellest millised loomad mul kodus on. 

Mul on kodus pärslane Mia ja nüüd 4 hullu kala. Kui Hugo teatas, et kui koera ei saa lepib ta kalaga ka. 

Akvaarium sai kevadel soetatud aga jäi seisma, sest polnud aega suvel kala ostma minna. Sügisel siis panin akvaariumi käima ning tõime linnast ühe kala - Huuks ristis ta kõigepealt Lilyks. 

Lily oli nagu väike piraaja kes akvaariumi puhastamise ajal tahtis näpu otsast hammustada ning ei sallinud elustaimi mis akvaariumis oli. Äge kala oli aga kahjuks saatus tahtis teisiti. 
Paar nädalat tagasi peale söögi andmist unustasin kaane pealt ning hommikul tuppa tulles vaatasin, et kala kadunud. Avastasin teise põrandalt , kapile tõstes korra veel liigutas ning sai ta vette tagasi pandud .Järgmisel päeval isegi ujus aga siis kahjuks ei jäänudki muud üle kui hüvasti jätta piraajaga. 
Kuna akvaarium jäi tühjaks, siis tuli tuua uued vennad sisse. 
Käisime Lasnamäe Centrumis ja tõime uued neli hullu sisse. Ega need ka eriti targad vennad ei ole.

Eile õhtul tegin veevahetust ning vaatan, et 2 tükki kadunud. Mõlemad peitsid ennast merekarbi sees.Okei hakkasin siis vett vahetama kui käib järsku kolks. Üks hull hüppas akvaariumist välja mulle kapile. Tõstsin siis tagasi ja ujus rõõmsalt edasi. 
Vesi vahetatud, panin mullid tööle ja siis läks mölluks. 
Ujusid nagu 4 spermatosoidi mullimasina poole- kes enne jõuab. 

Kassist ma vist olen isegi kirjutanud varem- ega see ka eriti normaalne kohati ei ole :D:D Loomaaed on kirju. 

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...