Wednesday, May 24, 2017

Ummik -.-

Ausaltöeldes olen ma hetkel jõudnud oma asjadega ummikusse. 
Eksamid pooleli, tööasjad kuhjuvad, laps on ka kodune 
ning lisaks on reedel operatsioon. 

Ma ei kardagi seda operatsiooni vaid seda kuidas ma pärast seda toimetada saan. 
Last ju sülle võtta ei saa ning too armastab tohutult mu seljas ja kõhul hüpata. 
2 kuud pean ma oleme enamvähem ilma füüsilise tööta ning tõsta ei tohi üldse mitte midagi.

Pildiotsingu jumping kid gif tulemus

Ma teadsin, et see ootamatult tuleb aga , et lausa nädala aja pärast. See oli natukene liiga ootamatu. 
Reedel kell 7 hommikul pean haiglas olema ja laupäeval ehk saan välja kui mingeid tüsistusi ei teki. 
Keisrit ma siia hulka ei loe, sest ma olin siis ärkvel seega tulemas on minu esimene operatsioon. 
Elukene jääb mõneks ajaks toppama. 

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...