Tuesday, May 9, 2017

Ajad on muutunud.

Ma ei ole jälle tükk aega siia midagi kirjutanud. Aga selle vea parandame kohe ära. 

Ajad on muutunud, ma olen vist täiskasvanuks saanud(peaaegu). 
Just rahaasjades ja üldse on mõtlemine kuidagi väga muutunud. 
Kui varem ma olin tohutu laristaja, siis nüüd võtan ma endale eesmärgi ja kogun selle jaoks raha. 
Näiteks mänguväljak, sellele järgnes Hugo elektriauto. 
Varasemalt raiskasin ma kõik oma raha paari päevaga ära. 
Muidugi see reegel on ikka, et kõik raha mis arvele tuleb , tuleb välja võtta, sest muidu hakkan ma kohe ostlema. Ütleme nii, et pangakontol raha ei püsi. Sularaha selle eest püsib väga ilusti. 
Mul on hea meel, et ka Härra on sellega kaasa tulnud ning koguma hakanud. 
Varem meil ei olnud sellist nn kassat, kus mingi summa on alati olemas. Nüüd lõpuks on see tekkinud ja ausaltöeldes on tänu sellele kuidagi kindlam tunne. 

Hugole panustan ma viimasel ajal jube palju. Ma ei ütleks, et ma endale miskit ei osta aga Huuks saab ikka korralikult asju ja tegelikult ühe lapse kohta elab ta nagu kuninga kass. 
Kõik on olemas ja rohkemgi veel. 
Võibolla on see tingitud sellest, et lapsepõlves mina ise pidin kõiki oma asju õdedega jagama ning nüüd automaatselt Huuks saab suurema nodi kui meil endil väiksena oli. 
Järgmisele lapsele pärandatakse palju :) Sellesuhtes tulevikus rohkem panustama selliste asjade peale ei pea. 

Huuks ei ole siiani lasteaeda saanud, nüüd vist juba kaks kuud. Seega olen ma täiesti 100% koduperenaine. Ma vahepeal harjusin juba selle autokooli tegemistega ära, seega hetkel 100% kodune olla on ikka väga raske. Õnneks hakkab peagi lastehoiu teema peale ning saan uuesti tegevuses olla. 
Tegelikult peaks ma üldse praegu nägu raamatus olema, sest mul on homme eksam. 
Pildiotsingu exam tulemus

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...