Thursday, July 7, 2016

Lapse talveriided

Tegelikult on vaikselt juba õige aeg mõtlema hakata lapse talveriiete peale. 
Kui esimesed aastad jäin ma truuks Moncler talvekombedele,siis eelmisel aastal
oli meil Huppa komplekt. 


Olen vaadanud juba vaikselt selliseid: 

nr1 
Mullle nii meeldib see komplekt. See on minu nr 1 valik. Hinna jätan ma enda teada(Hirmutan Mardi ära muidu) aga lapse riiete puhul ei mängi see raha mingit rolli.
Tema puhul ma ei koonerda.

Valik nr 2. 
Muidugi endiselt armastan ma võimalikult karvast kapuutsi äärt. 
50€
Kui otsustan vahepeal ümber, et ma komplekti ikka ei taha. 
Siis valin selle 39€ jope.



Aga kuna mul on poiss, siis ma lihtsalt pean jagama neid tüdrukute komplekte. 
NEEED ON NIIII NUNNNNUD!






#08.07eksperimentkesmeelespeab

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...