Thursday, March 26, 2015

Oma aed ja oma aiasaadused

                       Hakkan juba vaikselt mõtlema, mida järgmisel ja ülejärgmisel kuul maha istutama hakkan. Esimene samm on tehtud. Kirjutasin maasika kasvandusse ja esitasin oma maasikataimede tellimuse. Täpsemalt kirjutasin  "Magus Mari" kasvandusse.
Vaatasin päris pikalt neid erinevaid sorte sealt ja no ei oska otsustada. 
Mõtlesin, et võtan kahte sorti Honeoye ja Polka.Kirjelduse järgi tunduvad vägagi maitsvad marjad ja arvestades seda mida me suvel nende müügiputkast ostsime, 
siis on kindlasti väga maitsvad marjad. Taime hind pole ka kallis.Ainukene küsimus on selles, 
kui palju neid võtta? Rohida ei viitsi aga marju tahaks ju saada..
Veel mõtlesin ma , et ostaks ka paar vaarika istikut.Sest , poisil tahaks lasta ikka maitsta neid suve võlusi. Otsisin ka neid aga no ei leidnud.Äkki keegi teab, et siin Harjumaal vaarika istikuid müüks? 
Lisaks magusatele marjadele tahan ma kindlasti maha panna veel : 

1. Veidi kartulit( ainult natukene, sest meil on väike pere)
2.Sibulat( samuti sutsukene, sest palju pole vaja)
3.Porgandit( kindlasti porgand!)
4.Redist( Mart küll ei söö aga Mina ja Hugo sööme)
5.Hernest ( Palju hernest, sest me armastame herneid)
6.Kurki( Kuigi mul kasvhoonet pole, siis katteloori alla saab ikka panna)
7.Tomatit( ainult 1-2 taime, sest minu ema ja mardi poolt mõlemad kasvatavad niikuinii neid palju)
8.Mutulauku 
9.Erinevaid maitserohelisi( till, petersell,basiilik jne)



Lisaks söödavatele asjadele plaanin ma muidugi ka lilli istutada.Aga ma ei tea neist lilledest ausaltöeldes eriti midagi, seega esialgse pilgu järgi mis ma Hansaplantis shoppasin jäid mulle silma sellised lilled. Kes rohkem teab ning oskab öelda, et mingit lille on üliraske kasvatada, siis ruttu teada andma, et ma kindlasti ei istutaks miskit sellist! 

1.Võõrasemad( hea ja lihtne kasvatada, ma ei tapnud seda lille isegi korteris ära seega saan hakkama)
2.Hortentsia( Peaks olema püsilill, vähemalt see on nii ilus ja suurte õitega, et ma tahan seda)
3.Liiliad( muidugi ma ei tea väga midagi nende kasvatamisest)
4.Fuksia
5.Aster
6.Tulbid
Neid on veel aga mul ei tule kõik kohe meelde mida ma tahan!!!!! 


No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...