Thursday, March 26, 2015

Kaalulangetus...

Nagu te teate, siis olen ma endiselt jännis oma beebikilodega mis juba 1,5aastat ei taha kuskile kaduda.Jaanuarist alustasin siis oma toidu piiramisega ja selle kahe kuuga olen ma 2 kilo alla saanud, kuid seda on vähe.
Ma peaks kaotama 10 kilo, et oleksin ideaalkaalus. Ehk siis 2 läinud, 8 veel.
Üks päev Mart ütles mulle:
M:" kuule, sa oled näost kuidagi peenemaks läinud".
Mina: " Ah, ma tänan. Eks ma ole vaeva ka näinud selle nimel " 
Olen ma jee vaeva näinud. Laisk olen!
Ma peaks käima iga päev jooksmas aga mu kuradi jalad ei lase, sest need valutavad nii kohutavalt. Sügisel ma avastasin, et esimene päev peale jooksmist enam ei valutanud.Jah , positiivne, kuid selle eest, järgmisel päeval peale jooksmist oli poole hullem kui ennem jooksma hakkamist! Seega, kahe otsaga asi. Jalutamas olen ma nüüd viimasel ajal rohkem käinud kuid varasematel kuudel ning sellest on kasu ka olnud, sest ma tunnen ise, et mu jalad on tugevamaks muutunud. 

Mart tõi ka mu poksikoti ära aga,kuna see on väikene kott, siis mulle see enam ei sobi.Seega läks müüki ära. ( Kes soovib siis roosa adidas kirjaga must poksikott)

Igatahes toitumist ma jälgin. 
Coca-cola ja magusad asjad igapäevaselt on menüüst välja jäetud. 
Vahel harva krõpsu/popcorni ikka näksin, kuid ei ole nii, et nädalas nüüd igapäevaselt. Korra nädalas või korra kahe nädala jooksul võib patustada.


Minu probleem on tegelikult see, et ma ei söö. Ma söön harva hommikust, kohvi joon ainult siis kui Mart hommikul kodus on ja teeb kohvi.Nädala sees see hommiku söömine on nagu ta on. Lihtsalt ei jõua. Lõunasöök jääb ka päris tihti vahele. Vahel ongi ainukene söök päevas õhtusöök, kuid enamasti on see suhteliselt rikkalik. 

Ma võin öelda, et ma tunnen, et see on viga.Ma ei tohiks süüa ainult ühe korra päevas, sest ma tunnen juba, et mul on energiast puudus.Mul ei ole tekkinud sellist asja nagu varem, et kui ei söö siis tahaks koguaeg midagi näksida. Ma isegi ei näksi enam päeval vaid konkreetselt sööngi ainult õhtul kui Mart koju tuleb, ehk siis kell 6.
Kõik see meenutab näljutamist aga no tegelikult ei olegi kõht vahel ennem õhtut tühi, seega ma ei leia, et ma ennast nüüd näljutaks, lihtsalt ma unustan söömise. Samas näljutades peaks see kaal ka nagu naksti langema aga kahjuks mul ei lange see nii kiiresti. Kuus 1 kilo on okei?? Mul oleks vaja motivatsiooni.Keegi võiks mulle mingi väljakutse teha..kas või need 30päeva väljakutsed. Et ma päris üksi ei peaks seda tegema, sest ma tean, et ma annan mingi hetk alla..

Mida ma peaks tegema, et see kaal kiiremini langeks? 
Millist kodust trenni te mulle soovitaksite?( Kahjuks kodust väljaspool trennides hetkel käia ei anna , aga loodetavasti tulevik võimaldab mulle ka väljas trennis käia)
Kuidas ma saaksin ennast sundida ikka 3 korda päevas sööma , mitte ainult õhtul? 

Panen siia lõppu ka ühe mõnusalt suvise pildi :) 


Võimalik kommenteerida ka anonüümselt!

5 comments:

  1. Aga ära näe vaeva sundimisega, harjuta sisse omale see, et hommikul ja lõunal sööd suuremad toidukorrad. Ma pole kunagi kavade järgi toitunud ja saan ise kenasti hakkama, tunde järgi. Keha ei saagi sundida. Ma polnud ka kunagi suurem asi hommikune sööja, kuid järjepidevus teeb imesi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et sisse harjutada tuleb esialgu sundima hakata:/

      Delete
  2. Ellukene, VÄHEMALT 3 toidukorda päevas, hommik ja lõuna toekamad kui õhtu, hästi palju värsket oma menüüsse, liha peab ka kindalt olemas olema. :) Ja kui jalad joosta ei lase, siis ikka kõnni, see on nii mõnus tegelikult ja mõjub väga toetavalt kaalulangusele. Vot sellist nõu oskan mina anda. Jaanuarist kohe-kohe -7kg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Et kaalu kaotada on vaja ainevahetust kiirendada. Kiirendamiseks tuleks süüa 5 väiksemat-keskmist toidukorda päevas ning jätta menüüst välja magus ja nisujahu, sest mõlemad aeglustavad seedimist. On abi ka vee joomisest (u 1,5 l päevas) ning seedimist soodustavate taimeteede tarbimisest. Peab ka vaatama menüü kriitilise pilguga üle, vähendama süsivesikute hulka ja suurendama vajadusel valkude ja heade rasvade osakaalu. Puu - ja juurvili on väga vajalik seedimise kiirendamiseks ja kõikide vajalike vitamiinide ja mineraalainete toidust kätte saamiseks. Eelistada tasub toitumise puhul ka täisteratooteid ja kindlasti loobuda poemahladest. Kuldne reegel on ka see, et viie söögikorra puhul süüa vähe toekamad eined hommikul ja lõunal ja õhtul süüa kergemad eined. 2 h enne magamaminekut vältida söömist.

    ReplyDelete

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...