Thursday, January 21, 2016

Miks sa nii väsinud oled? Sa ju puhkad praegu?

Ma kuulen seda lauset tihti.Viimaselajal ikka eriti tihti. 
Ja ma puhkan, puhkan nii, et silmealused on kottis . 
Ma pean kodus lahendama päevas 101 probleemi.


1. Ma tõstan ta voodist välja ja kuna ma ise kohe püsti ei tõuse on- jonn. 
2.Ta ei taha juua- jonn 
3.Ta tahab juua aga ei saa seda mida tahab- jonn 
4.Ta ei taha süüa
5.Tund on möödas ja nüüd ta tahab süüa- jonn. 
6.Võti on kadunud
7.Kass ei tule sinna kuhu tema tahab 
8. Miks issi tööl on, miks issit kodus pole- jonn 
9.Tõstan mänguasja valesse kohta-jonn
10. Ma hakkan koristama ja tema arvates, ei tohiks ma seda teha-jonn 
11. Ta ei taha süüa
12.Ta tahab õue 
13.Ta ei taha riidesse panna, aga ma panen ikka ta riidesse- jonn 
14.Ta ei taha pissile minna-jonn
15.Panen õue püksid jalga ja ta tahab pissile
16.Mul on vale pluus seljas
17.Ma panin vale pluusi selga- vahetan ümber 
18.Esimene pluus oli tegelikult õige. 
19.Ta tahablasteaeda minna-jonn
20. Ta ei taha lasteaeda minna- suur jonn
21.Ta tahab hoopis vanni minna- keelan-jonn
22.Kus tema kümme(raha) on -jonn 
23.Leiame ta raha ülesse aga see pekstakse mööda tuba laiali. 
24.Ta ei taha kartulit, ta tahab makat -  jonn 
25.Tegelikult tahab kartuli hoopis. 
26.Kus buss on- jonn
27.Kus teine buss on- jonn 
28.Issit pole- jonn 
29.Issi tuleb koju- ikka jonn 
30.Tema tahab midagi aga ei tea ise ka mida- jonn 
31.Peksab emmet põhjuseta
32.Küsin miks peksab, vastab " Miks?" ja peksab edasi. 

.... 

Ja nii edasi,..
Ja siis puhkan? aaa puhkusest räägid ? Sellesuhtes, et ma ei mäleta millal ma viimati puhkasin....Suvel äkki? Juuni alguses? I dont know :)
Igatahes, nii see elukene veereb päevast päeva kui kodus on aktiivne kahe aastane.
Kui ma paneks kõik probleemid kirja mida ma päevas lahendama pean , siis see postitus tuleks ikka eriti pikk.  Päev jonni saatel...ja nii ma õhtuks surmväsinud olengi. 
Lapsevanema rõõmud :)


1 comment:

  1. Haha, appi kui tuttav teema :D See lõputu virin nagu ei lõppekski ära. Ja tõsi ta on, see väsitab meeletult.

    ReplyDelete

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...