Tuesday, January 13, 2015

Koolijutsiks

Lugesin eile Mangi horoskoopi ja lubab head aastat, eriti õppimise osas. No aga õppuriks minemise plaanid on mul juba eelmisest aastast aga siis magasin sisseastumise maha ja no tegelikult oli ka Hugo veel liiga väikene. Sel aastal võtan siis kätte ja lähen õppima. Peas mõlgub mul kaks eriala üks on juristi abi ja teine on kohtu sekretär. Täna rääkisin ka oma onu eksnaisega ning uurisin natukene selle kohta. Tema soovitas rohkem juristi abi kuna töömaailmas on võimalused suuremad. Plaan oli juba eelmisel aastal minna Tallinna Majanduskooli, selaastal kandideerin mõlemale erialale, kui ühele sisse ei saa siis teisele ikka.Rohkem eelistan ka ise juristi abiks õppida. Eks näis, sest tuhin on juba sees.
Kindlasti tekib nüüd küsimus kuhu ma Hugo jätan. No alguses mõtlesin , et vanaemadele nendeks päevadeks kui kool on aga siis meenus, et Hugo saab ju sel aastal juba 2 aastaseks ja lasteaeda saaks teda samuti panna. Sündides arvasin ma , et ega ma ennem lapse 3 aastaseks saamist niikuinii tema juurest kuskile ei lähe. Näete , eksisin. Käisin vahepeal isegi tööl ja nüüd on kooli plaanid. Tuleb minna lasteaeda ja ümber muuta avaldus, et Hugo varem lasteaeda saaks, eks mure on ikka sellepärast ja potitamise peab ka ikka kiiremas korras ette võtma.Loodetavasti ei saa tema lasteaiast traumat nagu mina kunagi sain. Magama jääda ei tahtnud siis sain tutistada.Eks talle kindlasti meeldib seal on mul selline seltskonna hing ja ajab tüdrukuid taga.

No comments:

Post a Comment

Motivatsioonist ja niisama mõtteid.

Täna läbides järjekordset koolitust tunnen, et on aeg järgmine samm teha, sest tarkust on juba omajagu kogutud. Ees on veel kolm koolit...